mandag 13. april 2009

yupyup

Da var det vel på tide å skrive nytt innlegg, iGuess.

Jeg har feireit bursdag, noe som var knallgøy. Jeg fikk besøk av Tor Magnus, Marie, Elisabet, Hanna, Eirik og Michael. Det var kjempekoselig å se alle sammen igjen! Og jeg fikk så mye fint til bursdagen min. Penger, bamser, klær.. Kjempedigg. Vi så på film, snakket, jentene tok sikringen til kjelleren mens gutta spillte og litt sånn forskjellig. Det var digg det. Så sovnet vi alle sammen i sofaen min under en film, haha. Så søtt. xD Jeg fikk vondt i hodet og ryggen pga det, men det var verdt det. Kjempekoselig.

Så uhm, jeg skal på jobb i morra, jeg gleder meg. Bare synd jeg må stå opp tidlig. Huffhuff, jaja. Skal være med på noen oprasjoner i morra tidlig, det blir spennende. Så i går bestilte vi også flybiletter til Oslo, jeg og Hanna skal reise nedover i mai! Jeg gleder meg sånn. Jeg skal sove over hos Caroline, det blir morsomt. c: Jeg gleder meg sinnsykt. Så jo, de siste dagene har jeg hatt besøk av søskenbarna mine. Stress. Så jeg var barnevakt sant og si hele uka. De dro hjem i går, da. Heldigvis. Også feiret tante og bestemor bursdagen sin, jeg var barnevakt der også. Men hey, jeg fikk kjøre firhjuling med unga, det eide litt. Jeg som styrte, så fikk de sitte på. Ganske morsomt å kjøre den gamle skogsveien til bestemor og bestefar, ganske humpete og sånn. Fikk mange blikk av bilistene som kjørte forbi, de misunte oss sikkert. <3

Hummhumm, hva mer har skjedd. Neh, ikke noe spesielt egentlig. Jo, I has a boyfriend. Han er søt. :3 Men teit også, på en søt måte, men det får han høre nok av, tror jeg. xD Eheh. Sååååå..
Nesj, ikke noe mer, iGuess. Jeg har ikke så veldig mye på hjertet atm. Bortsett fra at jeg er glad i dere alle. <3<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar