mandag 28. september 2009

Wuhuuu.

Jeg sitter på skolen nå, har geografi. Meh, det er kjedelig i lengden. Har geografi frem til klokka 11:15, så det er to timer til. Hurra. :D
/sarcastic

Såeh. Lenge siden jeg har skrevet noe her nå. x) Mye har skjedd siden sist.
Oh well. |D

Jeg har vert i Ba-.. eh.. BUDAPEST i år. Hvor enn nå det lå igjen. xD OH UNGARN. Tror jeg. Noe sånn i allefall. x: Det var kjempekos. Jeg shoppet for sinnsykt mye penger, huffameg. Mer enn jeg trodde. o_O Men det var råbillig der nede. Iallefall der jeg var. xD

Bodde på et hotell sånn.. Vegg-til-vegg med landets største kjøpesenter. Det var episk. <3 Jeg må finne bilde, det var fantastisk fint og koselig der :3 .. Btw, sånn helt ut av det blå; jeg burde oppdatere bloggen min oftere og lage nytt design på den. XD Men det får vi ta når jeg er hjemme. |D



Der bodde jeg. Kjempedigg sted. <3 Selvom folket der nede er sinnsykt perverse. o_O DET SKAL JEG IKKE SI NOE OM, EHEH.

.. Oh well. Hva mer har skjedd i sommer?
Jeg fikk besøk av Simen og Caroline som kom helt fra Oslo for å besøke meg. :'D Så søtt av deee. <3
Det var kjempekos, jeg eide de begge to i smash. Eheh. (H)
Vi hang litt rundt på moldejazzen og var retards. Det var kos. <3>: Det var litt kjipt, men Caroline ble igjen til jeg dro til Oslo før vi skulle til Ungarn, så vi hadde det kjempekos sammen. ^^ Hun er dritmorsom å vekke om morgenene, bare sånn til alles informasjon. xD

Og etter jeg landa i Oslo igjen da jeg kom fra Ungarn, møtte jeg Eirik/Scruffy/whatever folk kjennern som. Han er kjempekos. <3 Savner han. :c

Hmhm. Ellers, jeg har begynt på Akademiet nå, går studiespesialiserende. Eller allmenn som det skal hete. >:I

Spotify er forresten dritdigg. ;u; <3 Samme er alle vennene mine, dere vet jeg er glad i dere. :D <3

Jeg får oppdatere en annen gang snart også, håper jeg. C:

1 kommentar: