tirsdag 17. mars 2009

Just beat it, beat it.~

Såo. Da var det nok engang på tide med et nytt blogginnlegg.
Jeg har spillt Guitar Hero en del nå, i det siste, og resultatet er tittelen på dette innlegget. Jeg elsker å spille Beat it som Michael Jackson synger. Den er morsom og underholdene, det samme er Livin' on a Prayer av Bon Jovi også, google de på youtube. :3

Vel, jeg ligger og skal EGENTLIG sove, men jeg har snudd døgnrytmen min helt på hodet. Så flink jeg er. Men, jeg rydda på gjesterommet og rommet mitt i dag, da. ..selvom det nok må ryddes før neste helg igjen, for da har jeg bursdag! Forhåpentligvis kommer alle som jeg har invitert, det blir koselig. Jeg gleder meg. Jeg må få sendt mamma bort den helgen, litt kjedelig at hun skal gå rundt og kjefte på meg fordi vi skal være stille og slikt, så. Yay.

Forresten, jeg fant igjen en dagbok jeg hadde fra sjetteklasse, den var litt morsom å lese i. Synd jeg ikke skrev dagbok fast på den tiden, var bare et og annet innlegg. ..akkurat som på denne bloggen, sorry folk. xD Jaja.

I dag har jeg vert hos besteforeldrene mine. Bestefar hadde bursdag, så jeg bakte en ostekake, en gulkake og riskrem i dag. Jeg føler meg flink. Det ble faktisk kjempegodt også, tenkte å lage ostekake til bursdagen min iallefall. c: Det blir kjekt. Håper folk liker, da. x3 Jeje.

Jeg har forresten slått rekorden min på å snakke i tlf, tror jeg. Snakket nesten sammenhengende i 7 timer her om dagen, dagen etter var det i 3 timer. Med samme person. Gud så flinke vi er. xD <3 Det var skikkelig koselig, da. Såå.. Jeg skal til Molde på torsdag, for å kjøpe meg en ny bukse, også vil jeg se om det er noen tuffe t-skjorter eller gensre ute for salg nå. Jeg har trang til å kjøpe meg nye klær, føler jeg. Det er det ALLTID om våren, gawd. Og jo, nevnte jeg at jeg skal lage meg kostyme? Jeg har bestilt meg mønster fra USA nå, så håper det kommer i posten snart. Jeg skal lage pokemonkostyme, utrolig nok. Bare på kødd. : D Det blir probably en av disse:






Hvem skal jeg velge? xD Folk som gidder å gi meg en hjelpende hånd, med å si hvilken jeg skal satse på? :3 Det hadde vert toppers, om det så er på en kommentar eller på MSN, da blir jeg glad. <3 Jeg er bare så usikker, så. xD Har så lyst til å lage alle sammen! Men ett om gangen iallefall. c: Hihi.

Så. Hva mer skjer? Ikke noe sånn spesielt, tror jeg. Får oppdatere når det skjer noe nytt igjen, som på bursdagen min eller noe. xD

5 kommentarer:

  1. Den øverste far finest egentlig. Men den nederste var også kul :P

    SvarSlett
  2. Siden du ikke lager en av Golem, sier jeg du skal ta en Umbreon.

    SvarSlett
  3. Nummer tre :D Du kommer til å bli sååå søt i oransje, ser det for meg<3 Hale av brann, haha:D

    SvarSlett
  4. Takk for alle råd. :D

    Skal iallefall bli den første, da. Om jeg er heldig, får jeg mamma til å kjøpe litt ekstra gult og oransje stoff, slik at jeg kanskje har råd til å lage den nr.3 også.. ;D

    SvarSlett