mandag 9. mars 2009

-whinewhine-

Meh, jeg får ikke sove. Det er dritt. Jeg aner ikke hvorfor. Tror jeg tenker litt for mye. Tenker jeg for, får jeg ikke sove. Slik er det med meg. Alt er dritt i dag, eller, dritt for tiden, da. I morgen skal jeg til tannlegen, og jeg er syk som f.

Og senere i dag, så må jeg stå opp grytidlig fordi jeg har et kjøkken, en stue, to rom og et bad å rydde, vaske osv. Mens jeg ligger sant og si i sengs hele dagene med feber og who knows. Jeg er glad jeg har en mor som respekterer det jeg er syk. /sarcasm.

Eneste jeg virkelig ser frem til nå, er vel NM. Men så er det vel ikke sikkert jeg får dit nå heller. Bestemor driver å nekter meg å drar, noe som påvirker mamma. Jeg blir så irritert. Jeg er snart 17, og får ikke lov å dra en helg på besøk hos gode venner som mamma allerede har møtt fra før. Wtf. Det er bæsj. Jeg skal nok klare å overtale henne etterhvert, klarer jeg det ikke, så kommer jeg nok ikke til å være så veldig bli de neste ukene/månedene. Dette har jeg sant og si gleda meg til helt siden NM i fjor, da jeg ikke kunne pga. pengemangel. Hun _får ikke lov_ å ødelegge for meg nå. Jeg trenger å reise bort litt..

Tankene går også over på venner og kjærlighet for tiden. Alt ser ut til å gå rett i dass, egentlig. Nettet streiker også, det er drittreigt, så jeg får ikke gjort noe som helst, nesten. Så vidt jeg klarer å logge meg på MSN engang i blandt, men that's it. Kun laptopnettet som funker sant og si, og det suger hestekuk. Det jeg bruker nå, forresten. Det har falt ut to ganger mens jeg har skrevet dette. Det sier seg selv, iGuess.

Jeg har bare slappet av i sengen i kveld, spillt litt Spyro: Gateway to Glimmer. 100% på alle verdenene til nå, og nå kom jeg akkurat til Winter Tundra. Yay. Det sier seg selv hvor mye fritids jeg har da, mens jeg er syk. Søskenbarnet mitt kom forresten på besøk i dag. Han plaget livet av meg. Jeg satt å tegnet i Photoshop, så skulle han gjøre det samme. Bestemor og Bestefar truet med å ta fra meg tegnebrettet om han ikke fikk prøve, og vips, der ble den tegningen ødelagt. Han rota så mye at jeg ikke kunne angre meg tilbake på alt han gjorde. 4 timers arbeid rett i vasken. Blæ. Det er kjipt, det. -.-

Akkurat nå blåser det som et helvete ute, ene søppeldunken velta og blåste bortover husveggen i sted, dritekkel lyd. Huff. Sangen "Why do all good things come to an end - Nelly Furtado" er veldig passende akkurat nå.. Meh, jeg vil sove. ...Oi shit, en pure klagepost. Sorry folks. Men alle dager er nok ikke solskinnsdager for meg.

3 kommentarer:

  1. Jeg får ikke lov til å reise til Danmark alene..... Men jeg får lov til å reise alene til USA.

    Det er pga lovene i Danmark, da....

    Mora di er litt vel overbeskyttende, egentlig.

    SvarSlett
  2. Kunne du ikke bare ha lagret det arbeidet du hadde gjort og funnet en nys side til det derno søskenbarnet ditt, som han kunne tegne på? :P

    SvarSlett