onsdag 28. januar 2009

FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFffffff

Herregud så sliten jeg er. Dundrende hodepine som om hodet mitt var en gongong eller noe, og at noen slår gjentatte ganger på den. Baaaaaaah.

I dag har dagen min gått ut på krangling, krangling og enda mer krangling. Yay, koselig ikke sant? Jeg tror jeg skal dø på meg selv eller noe, og jeg kjenner jeg vil kvele noen eller knuse noe. Virker sååå fristende. <3 Men det skal jeg spare alle for, tror jeg. Heh.

Jeg våknet ti og hadde en fordærvelig mageknip, tror jeg lå i en halvannen times tid i sengen før jeg endelig dro meg opp. Siden klokka da var halv tolv da jeg stod opp, så tok jeg oppvasken og ryddet kjøkkenet litt før jeg tente opp i peisen og satte meg på pc'en. Det første som skjedde da jeg logga på, var krangling. Bah, fin start på dagen. Etter den, så kom vi overens igjen, heldigvis, det var en lettelse egentlig, jeg hater å krangle med venner. Men kort tid etter, så er det krangling i adminforumet på et forum jeg er på. Herregud at ikke folk kan respektere ens mening, da. Den foregår nå også, og vil trolig foregå slik den holder på, jeg kommer trolig til å stikke derifra etter hvert, så trangsynte som folk er. Dx Nå sier jeg bare adminer, medlemssaken er over sant og si. Har fått sagt mitt. Hodet mitt dundrer og jeg er så pissed at de ikke kan vokse opp å prøve å se noe fra en annens synspunkt, da. Ikke alle har samme mening, så hvorfor sitte å hakke på den ene som har annen mening enn deg? Det finner jeg meg ikke i, og det blir en krangel ut av det, seff.

Utrolig at en så liten sak kunne skape så stor krangel som det der. -trekke teppe over hodet og sukke- Jeg mangler dosen min av koselige-folk-å-snakke-på-msn. >: Hallo, dere vet hvem dere er, logg pååååå. Dx Jeg blir så oppgitt at jeg bare kunne skreket ut og grått eller noe, det er så tragisk. Og jeg er så sint. Hører bare tastene blir slått i tastaturet, i stedet for vanlige tastetrykk, mamma våknet av hvor hardt jeg trykker akkurat nå. Meh. Det skal litt til, så tungt som hun sover. -prøve å roe seg-

Nå tror jeg at jeg burde slå av all den metallen jeg spiller (headsettet mitt<3), ta meg painkillers og spise noe før jeg kreperer her. Selvom jeg ikke er sulten. Tragiske folk som må ødelegge humøret til andre. Dx Jaja. Glad ene krangelen løste seg, da. Det var iallefall en lettelse. Nå får mobilen min mms, hele dataen har orgasme høres det ut som. Bæ. For et helvete. -stikke av-

2 kommentarer:

  1. Oi, det hørtes crap ut. Karianneee, ikke kreper. Du er best, hører du? BEST.

    Ikke la andre ødelegge humøret ditt, det er du for god for. Og det vet du. Savner deg.

    SvarSlett
  2. Det var ganske crap, ja. Godt å få bli kvitt alt styret. :3 Du er best, så. D:

    Savner deg og. >:

    SvarSlett