tirsdag 27. januar 2009

Wheeeeeeeeee

Meh, da får jeg vel ta å skrive litt igjen, da.

Vel, de siste dagene har vert både fantastiske og jævlige på samme tid, om jeg kan si det slik. Jeg må innrømme jeg er litt småforelsket, så det er en utrolig god følelse å få tilbake nå. Den gjør meg glad. Også skal jeg få meg katt, med mindre hun jeg snakket med ombestemmer seg eller noe. Det er en tre år gammel Maine Coon (bilde kan jeg legge til etterpå) som skal omplasseres fordi den ikke går sammen med noen andre katter. Hun heter Highland Mystery og er sinnsykt nydelig. Forelsket meg med en gang jeg så henne. Hihi. Hun kommer den 10.februar om det blir noe. Jeg gleder meg så syyyykt.

Ellers er det stress med venner fortiden. Hvorfor kan ikke folk la andre i fred, egentlig? Det gjorde meg sinnsykt sur her om dagen, og tok meg en alvorsprat med en av de det gjaldt. John, en kompis av meg som også vet situasjonen, snakket med den andre det gjaldt. Hoho, seier, de ble eid. <3 Det var en god følelse, og veninna mi ble glad igjen. Det var sinnsykt digg. Så. Jeg har med andre ord gått og hatet noen hele helgen, likt noen og vert spent ovenfor katten. Uhm. Nå sitter jeg og har akkurat ryddet hele stua og ryddet i noen skuffer. Det er slit å være hjemme fra skolen, får så mange ryddeoppgaver. xD Men det er vel bedre enn skole tenker jeg, så.. Ja. Hentet ved, vasket, støvsugd... Blah. Jeg er sliten. Og halv seks vekte mamma meg fordi jeg skulle hente akvariet som står på rommet mitt. Liek wtf? Jeg skulle ta det med utendørs fordi bestefar skulle til Trondheim, der det trolig var folk som skulle kjøpe det. Greit nok det, men halv seks? Det var litt for tidlig. Meep. Nuja, etter bestefar kom, la jeg meg til å sove igjen med en gang, seff. Men neida, jeg klarte ikke sove før klokken var rundt åtte. =__= Det var kjipe saker, I tell ya'. Så nå er jeg dautrøtt. Jeg la meg nemlig fire-fem i natt, og våknet halv seks, sovnet ikke før åtte og stå opp elleve er dritt. Men jeg skal ikke klage. Sitter å små sms'er med Helge, Tommy og Caroline akkurat nå. Kos at folk bryr seg. Hihi. Ellersssss. Tror jeg ikke det er så mye som skjer. Jeg skal på butikken etterpå å se om de har fått inn Death Note 7, noe jeg håper de har. Den serien er så sinnsykt elsk. <3

Får skrive noe mer gøy neste gang tror jeg. x3 Følte bare for å skrive igjen, nå som jeg først har tid. Forresten. Jeg gleder meg til NM. <33
Sese, der er Pusen jeg trolig skal få. <3

2 kommentarer:

  1. Søt pus. Så bra det ordnet seg med det vennestuffet. Bra du eide dem, det gjør du alltid. Savner deg!<3

    SvarSlett