fredag 16. januar 2009

Twilight og fritids


Hah, fikk jeg dratt meg selv inn i denne bloggingen jeg også. Ikke det at jeg faktisk skriver så mye, men jeg får da prøve å få inn noen innlegg når jeg kommer på det.

Jeg har klart å snudd døgnrytmen min helt på hodet, ettersom jeg la meg halv seks i morres. Så stod jeg opp tolv, var drittrøtt og forvirret over at klokken var tolv allerede. Jeg tuslet meg opp og tok en dusj, før jeg gikk ovenpå. Der rydda jeg litt og tok oppvasken, henta ved og hengte opp klær før jeg laget meg frokost. Mamma hadde lagt seg på sofaen, siden det blåste så sinnsykt ute. Mamma jobber nattevakt, så hun sover en del. Etter frokosten tente jeg opp i peisen siden det var småkalt, og med tanke til mamma som lå å sov. Jeg er så snill til tider at jeg rører meg selv. Eheh. -host- ..Eller ikke.

Nujah. Jeg satte meg på pc'en i ett-tiden for å sjekke innom forums og sånn jeg er aktiv på, gadd ikke msn siden jeg skulle ta bussen til Molde som gikk om en halvtime. Så jeg postet litt, slo av pc'en og tok på meg den uberdeilige pumaboblejakka mi og tusla ned til busstoppet mens jeg hørte på Move Along med All American Rejects. De eier litt. Ikke hørt på de på en stund, så jeg bestemte meg i går å laste over noen sanger på iPoden min. På busstoppet var bussen selvfølgelig drittreig, så jeg benyttet tiden min til å høre på musikk og sms'e litt med Regine. Etter en stund, kom bussen til Molde, og den var så og si KOKVARM. Herregud, aldri har jeg opplevd en så varm buss før, jeg holdt på å pines. Jesus Kristus. -mumle-

Jeg sovna på bussturen inn til Molde, men ble vekt ca 20 min etterpå pga iPoden min bestemte seg for å slå seg på fullt volum i det jeg hørte på Helicopters av Falling Up, så jeg skvatt til i verset da de begynte å ta i på syngingen. Falling Up eier, forresten. Du burde høre på de om du ikke har hørt de før. Bare for å si ifra.

Tjeh, etter 40 min til på buss, kom jeg endelig frem til Molde Sentrum. Jeg tuslet av bussen og gikk på Bunnpris der jeg kjøpte meg en kanelbolle og en flaske iste, eller skillingsbolle for de som ikke vet hva en kanelbolle er. Deretter, tusla jeg på biblioteket og leste litt i en bok jeg fant meg, og satte meg på en pc etterpå for å sjekke VG og Dagbladet. Ikke noe spesielt som stod der, i dag heller. Bare masse randomt crap jeg ikke orker å nevne her.

Etter en stund på biblioteket, gikk jeg ned til trafikkterminalen i Molde og ventet på bussen Hanna skulle komme med. Etter en stund, kjøpte jeg meg bare en pølse i brød på Narvesen, siden de hadde sånn pølsetilbud eller noe. Jeg tok den siste baconpølsa før en bak meg, kniz. Såh, etter en stund kom da bussen til Hanna og vi tuslet opp til øyenlegen siden Hanna skulle ta en synstest. Etter det, dro vi på Quick Bite. Jeg stakk innom en butikk jeg ikke husker hva heter, men en som ligner Session eller noe. De hadde ubertøffe skjorter og hettegensere fra WESC og DC, me wants! -whine- Etter jeg var ferdig der, stakk jeg på Quick Bite for å sette meg med Hanna. Der satt vi som vanlig og bablet om de tragiske livene våre. Eller, de er ikke tragiske, men det er så og si mitt og Hannas utrykk på de. Vi bruker tragisk litt for mye. Og Hanna bruker psycho litt for mye, fant jeg ut i dag. Gah, hodet mitt. -ta seg i pannen- Hanna, du er slem. -klaskepå-

Njoa, etter det tusla vi bort på kinoen. Vi skulle se Twilight for andre gang, så vi kjøpte oss billetter og satte oss. Jeg stakk fort inn igjen å kjøpte meg en snapple og litt smågodt. Jeg elsker smågodtet på kinoer og på Mix. De har sånne salte og sure smilefjes. Og salte måner. hjertehjerte. Elskbart. Noe av det jeg faktisk liker. Har blitt sinnsykt kresen når det gjelder mat og snop. Etter jeg kom ut, satt Hanna sammen med noen vi gikk på skolen sammen med, det var koselig å se hun igjen. Hun skulle også på kino, satt på samme rad som oss også. Woohoo. Jaja. Filmen eide. Den er søt og koselig. Etter filmen, tuslet jeg og Hanna bort på Jafs for å spise, kjøpte bare noe enkelt. Og en sjokoladeis til dessert. Det er godt, det. -sikle-

På bussen hjem var jeg stuptrøtt. Hanna holdt meg våken, tho. Vi hadde fritids med lyset på bussen, og dro ut gardiner og slo på radioen i taket. Den var plagsom og spillte rare sanger vi ikke hørte annet enn skuring i. Det var litt tard. Menmen, gardinene og lyset ble offeret for fritidsproblemene våre. Jaja. Etter en times tid, kom jeg meg hjem igjen, og satte meg ned på pc'en. Chattet litt og sånt, som jeg vanligvis gjør. Så endte jeg opp her, da. Crap. Nå savner jeg Hanna. Jaja. Før stikke på besøk en eller annen gang, da.

..Nå skal jeg frelse dere fra bablingen min. Jeg savner Øyvind også. Meh.

5 kommentarer:

  1. Jeg savner øyvind jeg også ._.

    SvarSlett
  2. Aw, bare å komme vettu <3^^

    SvarSlett
  3. Ja, Øyvind er sterkt savnet. >: Vurderer å spamme han ned neste måned på mobilen, når jeg får penger igjen på kortet.

    Aw, yay. Kommer når jeg får tid:D

    SvarSlett
  4. Ja, jeg gjør det av og til 8)

    SvarSlett